Gå til innhold

gatebilprosjekt selges hel eller i deler..!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

84 bmw e30 320 med 2,7 turbo. motor:nye lager.avbalansert diesel veiv.320 råder. neddreide 325 stempler.o-ringa blokk.320 topp med nye olje tettinger hardere ventil fjærer og enem Z58 kam.nye vippearmer med styringer. just kamdrev.ny reg reim og strammer.nye simringer. dempeskott i bunnpanne. PPF fuelrail.Mfi 1680 dyser.PPFgrenrør.turbonetics t04e60 turbo.turbonetics racegate. 2-platet tilton clutch.cosworth rs500 intercooler.26 rader setrab oljekjøler.2 stk bosch 909 bensin pumper... og sikkert noe jeg har glemt..!!

 

bil:84 320 ombyggd til 325. ombygd i front for plass til intercooler.fjernet lister.breddet bak. veltebur.ny bensin tank i bagarsjerom. fjernet varmeaparat.sveiset igjen luftinntak.nye fram skjermer.nye bensin rør.nye fangere og skjørter i glassfiber.2 stk sparco kevlar stoler med omp understell.willans 6 p belter.sparco fjærbeinsstagg.+++++ bilen mangler lakk!!

 

understell:nye powerflex foringer.nye bærebruer,styrestag,hjullager.alt av bremser er nytt.. willwood 4 stempel caliper front med 310mm skiver, stålomspunende bremseslanger (alle).Justerbart FK "Köningsport" dempere og fjærer.+++ ring for info. tlf 92023520 stian.

toyota 4Runner 36"

KE70 m/bmw turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis prosjektet er nesten ferdig, ville det ikke vært *litt* bedre å gjøre det ferdig, for så evt. å selge det for den prisen det egentlig er verdt?? Ikke mange som er villige til å kjøpe uferdige prosjekter, spesielt ikke til den prisen der...

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde du vist hva det har kostet så hadde du ikke sakt så mye!!!!!!!! det er langt under halv pris..!!!

Skjønner jo selvfølgelig at det koster flesk, det eneste jeg sier er at folk generelt ikke er så villige til å kjøpe uferdige prosjekter med mindre prisen er latterlig. Det er ikke noe forsøk på angrep på deg eller prosjektet ditt, det er bare en observasjon. Det eneste jeg sier er at du hadde nok fått myyye mer for bilen, (pluss større interesse) hvis prosjektet hadde vært ferdig når du la det ut for salg. Som du sier selv, det er langt under halv pris, og likevel kan det være vanskelig å selge, nettopp fordi prosjektet ikke er ferdig.

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jensebass, få kjøpt inn delene så tar vi en dugnad på øsa.. når den er ferdig kommer d ikke til å selge den! du veit jo hvordan disse bmw motorene virker med snurre.. GENIALT!

1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s"

2010 Audi A3

ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!)

Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde du vist hva det har kostet så hadde du ikke sakt så mye!!!!!!!! det er langt under halv pris..!!!

 

Det kosta penger når du kjøpte det ja, men alt som har med bil og pris å gjøre blir halvert når du tar det med hjem, og vel så det... Greit å tenke på det før man kjøper alt sammen og så skal selge det, nytter ikke å klage over spilt melk ;)

Uanset er ikke et prosjekt som en annen har tuklka med alltid interesang, aner ikke hvor mye dritt og tull man finner.. så ikke klag på at du tar lite for prosjektet..

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier du det kenito..!! for det første så klager jeg ikke.. jeg gir ikke bort bilen eller delene for jeg veit hva det koster.. noe du tydelig hvis ikke gjør! og den som eventuelt kjøper bilen gjør et kupp.. når jeg da har jobbet med biler i over 10 år.. så jeg veit hva jeg driver med..!! så stikk å piss..!! ikke ødeleg tråden min...

toyota 4Runner 36"

KE70 m/bmw turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår