morten03 Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Heisann! Jeg har fått en gammel BMW 733i. Jeg lurte på om det var muligt å kjøpe noe styling til bilen? Det er en 1979modell. Bilde: http://www.hokkan.net/img/bmw733i.jpg Siter Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Noen har blødd på panseret ditt. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten03 Skrevet August 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 ;) Skal lakere bilen neste år, når jeg får lappen. Siter Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Gratulerer! E23 er en herlig bil. Pass godt på den. Toppen tåler ikke mye juling og de ruster som bare f*** (Vet av erfaring) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten03 Skrevet August 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Noen som vet hvor jeg får kjøpt styling til bilen? f. eks. sjørt osv.? Siter Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten03 Skrevet August 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Har sett på endel sider nå. Ingen som selger til E23 :( Siter Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Fant bare ett sett jeg. Det var hos Erebuni Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 skulle akkurat til å si at du ikke må finne på å style den bilen, men det settet over var jo i grunn ikke så værst. (hvis det er noe som er i produksjon ennå?) Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten03 Skrevet August 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Det var tøft skjørt det. Håper det er muligt å bestille det. Takk for linken:) Siter Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Jeg har en kompis som "sveiser" til alle biler... Gi en lyd hvis jeg skal sitte deg i kontakt med han... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Om du gjør dette søket i google finner du blant andre denne, denne og denne sida med en del styling. Feks: ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten03 Skrevet September 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Takk for linker quack! :) Siter Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Originally posted by morten03 Takk for linker quack! :) Var egentlig meninga å poste det etter første posten min, men datan har vært nede fram til i dag. Bedre seint enn aldri :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg