BRG'91 Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Looking good Petter. Synd du vurderer å selge bilen nå da. Sikkert noe nytt på gang??? Morten Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
upin6150 Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Han har et nytt prosjekt på gang såvidt jeg fårstod det på han :) Nærmer seg nå, blir vel til å hente a4'n slutten av neste uke :happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lili Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Looking good Petter. Synd du vurderer å selge bilen nå da. Sikkert noe nytt på gang??? Morten Har nokk et nytt prosjekt på gang no ja.. bli audi, d kan e nå si da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Er ikke bilen solgt nå? Blitt VACN bil? :) Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
upin6150 Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Jo, til meg :) Henter den i morra :) Og jeg gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Fin bil du har. Men hvor er det du fikk laget det skiltet til bilen? Takker for svar:) Siter (X) BMW E46 318IA (X) BMW E60 530DA (X) BMW E39 525I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Jo, til meg :) Henter den i morra :) Og jeg gleder meg! Jaja, lage deg en tråd idag da upin:) Gleder meg å se! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lili Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Fin bil du har. Men hvor er det du fikk laget det skiltet til bilen? Takker for svar:) Laget skiltet til en kompis av meg som jobber på bilreklame i tr.heim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lili Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Ja da var bilen levert. Håper den nye eieren blir like fornøyd me den som jeg var:) Da er det bare å begynne på det nye prosjektet som skal stå ferdig til april 2007 :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Ja da var bilen levert. Håper den nye eieren blir like fornøyd me den som jeg var:) Da er det bare å begynne på det nye prosjektet som skal stå ferdig til april 2007 :D:D:D Details details =D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
upin6150 Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Da har jeg komt meg hjem fra turen. Må bare si det, All ære til Petter for denne bilen! Er en drøm å kjøre! Har noen få planer på lur, men jeg får se til sommern, nå skal jeg bare nyte bilen :D Ser fram til ditt nye prosjekt petter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 ooh spennende. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg