Alexanderjr Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Skal selge mine 15" Orginale vinterfelger med gode piggdekk. Grunnet nye felger! Kom med bud, har ikke satt noe eksakt pris. Legger til ett bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 1000 Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Jeg tenkte og selge dem for en pris så jeg fikk neeesten råd til 4 piggdekk til ny flega. 16". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 pip Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg