_Kenneth_ Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Lurer på å kvitte meg med min trofaste bruksbil, da jeg skal over i jobb som har firmabil inkludert.. Det er en EU-godkjent bil i grei stand, hverken mer eller mindre.. Km-stand er på lave ca 70.000, og motor og gir fungerer utmerket.. Årsavgift betalt, og 4 nye piggdekk følger med, 2 13" og 2 14", har kun 13" felger men det finner du på vraken.. :) Sommerdekk er det verre med.. Eneste "feil" med bilen er at varmeapparatet peiser på med varmluft selv om du slår det av og setter på kaldluft, og ene parklyset forann er knust.. Bilen er egentlig blå, men er nå malt i "benga-svart".. Har også to ekstra baklys, samt startmotor som følger med.. Bilder kommer, så ikke gidd å mas om det er dere snill.. :) Prisen er satt til 10 lapper, eller bud.. Jeg er åpen for bytteforslag i noe artig, som f.eks Volvo.. Mer info..?? Da er det PM som gjelder.. :) Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg