k9v Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Her er en video fra noen kompiser av meg, Hva skjer om du får ei mus i turboen?? :D Watch this (høyreklikk save as) Bilen er forøvrig en gammel Lancer vinterbil, som det er bygget turbo på :) Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 GALSKAP :D Og jeg liker det!!! Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 åh jeg satt og spiste når jeg så den der:P lite deilig.. Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 hehehehehe ganske lite å gjøre når man finner på noe sånt...men faen så morro:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Hehe...tøff latter på han fyr'n der :D Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 haha:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740tic Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 hehe så bra. kjeder seg litt da, når man finner på no sånt:P Siter 1986 Volvo 740 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 det var den matlysten ja Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 hahahah dette var en sinnsyk tanke og en sinnsyk video :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 det var den matlysten ja svake menneske Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Haha!! Galne folk. Men, bedre med ei mus i baksetet enn ti i turboen. ;) Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Sinnsykt morro christian :=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 svake menneske :hello: Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 og dette var en ekte død mus?..... bare jeg som fant dette veldig lite morsomt eller? Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 og dette var en ekte død mus?..... bare jeg som fant dette veldig lite morsomt eller? ja tydeligvis din veike sosialist...den beste morroa er den man har på andres bekostning... god natt...jeg skal drømme om mus inatt Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg