nemo11 Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Halla godt folk Sliter litt med sierraen min.Får ikke skikkelig varme i varmeaparatet. Har bytta termostat,rensa radiatoren,skylt varmeregisteret og hatt på nok frostveske og vann. Kan d være slitt vannpumpe? Noen som har noen andre forslag til hva det kan være? Er åpen for alle forslag for d er ikke bra å kjøre bil når du fryser :shake Takker på forhånd for innspill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo11 Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Her var det ikke mye hjelp å få :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gshock Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 blir bilen varm på temp måler? for trudde at hvis vannpumpa var gåen så ble bilen varm fordi den ikke fikk nokk sirkulasjon i vann.. er sikkert varmeregisteret (selv om du skylte det) det er en typisk feil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 slenger meg på den m varmeregister, var det på en jeg hadde her,skyllte register men hjalp ikke, byttet det og du verden og varmt det ble:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 termostaten er rett vei også??? varmeregister ryker ofte da de vil få ett belegg innvendig.. da veksler de ikke varme og bilen blir kald innvendig. har skiftet ett par slike ja.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg