Gå til innhold

Bodø Gatebil Inviterer Til Streetmeet Den 05.11.06

Ranger emnet


|Burnout|

Anbefalte innlegg

Hmm syns det virket som litt trakassering av folk som var på treffet..

Noen er sikkert ikke like flink som andre folk å kjøre...

Man lærer hva en gjør...

Han med merca er faktisk en kompis og ganske flink til å kjøre..

Det hva faktisk ganske glatt bak City Nord, flere plasser der som man ikke var obs på...

Det burde folk skjønne, så selv flere folk bak City Nord. i byen og på fergekaia som hadde problemer...

Så hvis man skal henge ut visse biler, f.eks merca så kanskje man skal henge ut flere...

Hadde selv problemer bak City Nord, i byen og på fergekaia fordi det var isflekker under snøen.

Og bak SAS var det fan så glatt.

Kanskje man skulle funne en stor åpen plass og få de som henger ut biler til å kjøre bakhjulstrekk og prøve selv. se om de er bedre enn han i Merca.

 

Kommer sikkert til å være bak City Nord i helga og leke litt så bare å komme.. Går under kallenavnet Burnout som nicket sier i byen og de fleste vet at jeg ligger på tverra i byen og overalt ellers..

 

Kan disponere bil hvis noen vil prøve seg?

 

 

Det er ikke snakk om trakassering, det er snakk om at når en forening/lag/klubb tar på seg ansvaret for et slikt arrangement så er det dem som står ansvarlig for det skjer på området, i tillegg var Politiet ikke interessert i noe leking her, så hadde det skjedd noe så kan dere prøve å gjette en gang hvem som hadde fått svi..

 

Og hvis det er så glatt som du sier så har det ingenting for seg å prøve å ligge bredt, ivertfall ikke når det står et sted mellom 40 og 60 mennesker like ved. Den dagen han, du eller meg for den saks skyld drar bilen rett inn i en parkert bil, gjerne med en person mellom så får nok pipa en annen lyd.

Og selv om kompisen din kan kjøre bil så betyr ikke det at han er The Stig og har 100% kontroll på bilen. Var det som var poenget, ikke noe mer.

 

Kommer sikkert til å være bak City Nord i helga og leke litt så bare å komme.. Går under kallenavnet Burnout som nicket sier i byen og de fleste vet at jeg ligger på tverra i byen og overalt ellers..

 

Kan disponere bil hvis noen vil prøve seg?

 

 

Tror det blir dårlig med sladding i helga, såfremst det ikke kommer noe mer snø, var rimelig greit veigrep på City Nord idag ivertfall:)

Mesta driver å salter veiene, ufine greier altså..

 

 

Men, forslag til andre plasser å ha treff?

Noen gode parkeringsplasser på Rønvikleira?

 

 

jepp. d skal jeg gjøre:=)

 

Du ronkus, katti reis du heim t jul?

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor ble da sagt at det skulle være leking dær da?????

 

Og hvor ble det sagt?

 

Var det her på forumet, på BGK sine sider?

 

Eller var det ifra jungeltelegrafen; Streetmeet blablabla and this one time at band camp blablabla LEKINGblablabal...?

 

;):D

 

Er ikke for å være vanskelig altså, men er dessverre bare slik det må bli når vi bruker plassen på andres nåde i en slik sammenheng:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var selvfølgelig ikke meninga av meg og henge ut noen som helst!!

synes selv at sladding er noe av det morsomste ved og kjøre bil om vintern,

mener bare at en ikke trenger og ødelegge for alle, skal man leke villmann eller for den saks skyld tarzan mellom lyktestolpene så for all del bare gjør det så mye dere vil, men tror ikke det ville ha blitt så populært når noen andre har ansvaret.

sånn helt egentlig skjønner jeg ikke hvorfor vi sitter og diskuterer dette, gjort er gjort og spist er spist og melka har gått ut på dato!

 

skal slettes ikke si at jeg er noe chuck norris i sladding, har ikke lappen og har knapt prøvd og sladde med bakhjulstrekker!!! men hadde jo seff vært artig og prøvd seg da:P

 

Kong1: var ikke tilfeldigvis du som bodde på mørkved (nært høglia/kjelmyrlia)

for noen år siden? har bodd noen der for noen år tilbake med en 200sx som passet beskrivelsen helt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kong1: var ikke tilfeldigvis du som bodde på mørkved (nært høglia/kjelmyrlia)

for noen år siden? har bodd noen der for noen år tilbake med en 200sx som passet beskrivelsen helt!!

 

Kong1, eller Ørjan er fra samme forblåste holme som meg og 18år..

Hvis jeg ikke husker feil så bodde han i Storgata før;):D

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke snakk om trakassering, det er snakk om at når en forening/lag/klubb tar på seg ansvaret for et slikt arrangement så er det dem som står ansvarlig for det skjer på området, i tillegg var Politiet ikke interessert i noe leking her, så hadde det skjedd noe så kan dere prøve å gjette en gang hvem som hadde fått svi..

 

 

De ä har hört va politie ikje emot leking så lenge de fantes brannslokningsaparat på plats å va ett "sperra område"

Merkeli ellers att politie ikje kom å klaga??

 

 

Og hvis det er så glatt som du sier så har det ingenting for seg å prøve å ligge bredt, ivertfall ikke når det står et sted mellom 40 og 60 mennesker like ved. Den dagen han, du eller meg for den saks skyld drar bilen rett inn i en parkert bil, gjerne med en person mellom så får nok pipa en annen lyd.

Og selv om kompisen din kan kjøre bil så betyr ikke det at han er The Stig og har 100% kontroll på bilen. Var det som var poenget, ikke noe mer.

 

 

Visst de va glatt ja.. De ska ä ikje si nokka på.. Men vess noen da drar bilen in i sia på en annen så e det en sak mellom dem 2.. Uflax for dem.. Å ka han The Stig (Stygg) har me saken å gör sjönna ä ikje :hvaskjera

 

 

Tror det blir dårlig med sladding i helga, såfremst det ikke kommer noe mer snø, var rimelig greit veigrep på City Nord idag ivertfall:)

Mesta driver å salter veiene, ufine greier altså..

 

De finnes faktiskt bila som kan ligg breit på asfalt og.. Å för den sin skyld så e de gott om snö bak city nord.. :) va å leka oss idag.. :P

 

 

Men, forslag til andre plasser å ha treff?

Noen gode parkeringsplasser på Rønvikleira??

 

E jo egentli en go plass på Nord cargo da.. men där jobber di natt og så e ett problem.. De finnes jo sas?? Buröya?? Ev glasshusgaragen vess de går av å få de åpna bara for oss.. trur ikje de ska va noen problema.. :)

Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var selvfølgelig ikke meninga av meg og henge ut noen som helst!!

synes selv at sladding er noe av det morsomste ved og kjøre bil om vintern,

mener bare at en ikke trenger og ødelegge for alle, skal man leke villmann eller for den saks skyld tarzan mellom lyktestolpene så for all del bare gjør det så mye dere vil, men tror ikke det ville ha blitt så populært når noen andre har ansvaret.

sånn helt egentlig skjønner jeg ikke hvorfor vi sitter og diskuterer dette, gjort er gjort og spist er spist og melka har gått ut på dato!

 

skal slettes ikke si at jeg er noe chuck norris i sladding, har ikke lappen og har knapt prøvd og sladde med bakhjulstrekker!!! men hadde jo seff vært artig og prøvd seg da:P

 

Kong1: var ikke tilfeldigvis du som bodde på mørkved (nært høglia/kjelmyrlia)

for noen år siden? har bodd noen der for noen år tilbake med en 200sx som passet beskrivelsen helt!!

 

Endeli noen som har tatt til fornuft:google

Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må jo legge opp litt bilder fra treffet :) Alltid gøy å se bilder fra treff rundtom i landet, så heng i! Hvor mange medlemmer teller dere der oppe i Bodø nå?

 

Vi teller idag 43 medlemmer inkludert styret, som består av 4 personer. så de bynn å kom sä.. :) hehe..

 

Bilda finn du noen på linken här nede.. Har ikje bilda sjöl men veit att har fsl har å ska legg ut ettervert.. :)

 

http://www.bodogatebil.no/?a_id=220

Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du konge 1 ka de va som skedd me biln din i helga?? Lukta olje å röjk nå jävli.. :O tettningan i turbon??

 

 

 

hehe. det som skjedde med bilen var det at turboen gikk... var i alle fall 1 cm slakke:) hehe

så nå må et vel inn en litt større kulelager turbo

-Bmw 320Turbo

x *Nissan 200sx rs13 sterkt modifisert:)

x *Nissan 200sx rs13

x *Bmw E30

x *90 Mod Crx V-tec :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår