passord1 Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 trenger alt fra kabler frontsett til forsterker basser. Har en grei spiller så det haster ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad Silence Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Heisann. DA har kanskje jeg det du er ute etter=) HJar 2 stk 12" subber fra Rockford i kasse, kondensator frontsett 6x9 og kabler=) Interessert?=) send meg gjerne mail til: danandre@start.no Siter Mvh Mad Silence _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\ Extreme Db-Drag!=) _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 http://bilforumet.net/showthread.php?t=145337 Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingvarhaugen Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 jeg har en Rockford Fosgate bd1501 til salgs. Interessert i den eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 jeg har en Audison 2 kanaler, og en usa forsterker, 4 kanaler med viftekjøling... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badass80 Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Har 2stk. 10" Kicker L7 solobaric bassere til salgs. Send PM om du er interessert. ;) Prisen er 2000,- pr. stk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg