|Massern| Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Heisann. Lurte på om noen kunne ta seg bryet med å modde litt på min "nye" Golf 2. Er kun småtteri, så skal vel ikke ta så lang tid for en som har litt peiling. Liste over hva som skal gjøres -Andre felger (ca 9x14") -Mye senk (rundt 80-90mm) -Panser-BH -Sote hovedlykter + soting av de indre lyktene eller eventuelt gule lykter innerst -Skistativ Bilen alt skal på: Bilder av felgene: Bilder av panser-BH'en: Kan sikkert fint brukes om man speilvender det: Dette kan også sikkert fint brukes om man speilvender det: Eventuelt om noen kan lage panser-BH på frihånd/brushe om ikke bildene kan brukes til noe fornuftig:) Hmm, Golf med både panser-BH og riktige felger (håper det går greit for eieren at jeg låner bildene). Bilder av skistativ: Skistativ skal vel også gå ann og lage på frihånd/brushe for den litt drevne Photoshopper, om bildene blir vonde å bruke. Ikke lett å finne bilder av dette på nett. Frontlyktene skal sotes (passe mørkt, ikke overdrevent), og de indre lyktene i grillen skal også være sotet eller gule. Prøv gjerne med begge deler, da jeg er mest keen på gule lykter innerst. Og mye senking som sagt;) Om bildet av bilen min ikke kan brukes til noe fornuftig noe, så kan jeg alltids knipse noen nye noen, men tror både vinkel og størrelse skal duge. Triks og miks, speilvend, bøy og tøy i alle retninger. Jeg blir uansett fornøyd om jeg får sett alle punktene som overnevnt på et bilde av min bil:) Mvh Mads Kristian Edit: La til et nytt bilde av felgene. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Er dette en spøk? Skistativ?! hehe Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Nei, det er ikke en spøk:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildegard Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 ble litt fort løpende men? ski stativ så harry ut så jeg gadd ikke senkinga ble det ikke så mye av :):hello: :worshipbm: :ssip: Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Der ja. Fikk jeg ihvertfall et lite inntrykk om hvordan noe av det kan bli. Takk skal du ha:) Noen flere forslag? Og gjerne med alle punktene jeg har nevnt, selv om skistativ visstnok er "harry". En halvspist Stratos og en ferdigtygd tyggis i premie for den som tar seg bryet:thumb Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Skal du ha skistativ skal du faen meg ha ski oppå der og! Hehe. Gjerne samme årsmodell som bilen... Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 skistativ er sleeper:P Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jostein.R Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 fort å gæli ;) fikk ikke til ski-stativ... blei litt lite med skygge under bilen å:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Heisann. Takk skal du ha! Der fikk jeg et enda bedre inntrykk av hvordan det kan bli:) Kunne ikke fått fikset så de indre lyktene blir gule? Og hvis noen gidder å fikse skistativ så hadde det blitt satt pris på. Bare sleng ut flere forslag den som gidder:) Skal du ha skistativ skal du faen meg ha ski oppå der og! Hehe. Gjerne samme årsmodell som bilen... Jepp, det jeg tenkte på. Har noen gamle slalomski liggendes:) Eventuelt et gammelt snowboard eller surfebrett/vannski. Får se hva jeg får skaffet. skistativ er sleeper:P :thumb Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jostein.R Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 prøvde jalfal;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Takk så meget:) Fortsatt åpen for andre forslag. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Her er mitt bidrag..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Ja! Der fikk jeg sett skistativet på plass også:) Tusen takk. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Ja! Der fikk jeg sett skistativet på plass også:) Tusen takk. Værsegod;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg