audi 90 1985 Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Hei! har en audi 90 2,2e 85 modell... når jeg vrir rundt nøkkeln så hører jeg bare et lite klikk... starter går ikke rundt en gang... har prøvd å banke på den får å se om det var noe som satt fast... men neida..:( Så tenkte jeg skulle måle om den fikk strøm da:P men når jeg så under der, så går det jo 2 ledninger som er festet med kontakter, 1 som er festet med skru, og 1 som går mellom startmotoren og en rund dings som er fast i startmotoren... hvilke ledinger må jeg måle?:S hva kan være ødelagt? noen som har erfaring med å ta av startmotoren? er det bare å skru ut skruene å rive den ut eller?:S er litt kjipt å ha med seg slepetau og være avhengig av andre for å få start:P TUSEN TAKK FOR ALLE SVAR:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Hei!har en audi 90 2,2e 85 modell... når jeg vrir rundt nøkkeln så hører jeg bare et lite klikk... starter går ikke rundt en gang... har prøvd å banke på den får å se om det var noe som satt fast... men neida..:( Så tenkte jeg skulle måle om den fikk strøm da:P men når jeg så under der, så går det jo 2 ledninger som er festet med kontakter, 1 som er festet med skru, og 1 som går mellom startmotoren og en rund dings som er fast i startmotoren... hvilke ledinger må jeg måle?:S hva kan være ødelagt? noen som har erfaring med å ta av startmotoren? er det bare å skru ut skruene å rive den ut eller?:S er litt kjipt å ha med seg slepetau og være avhengig av andre for å få start:P TUSEN TAKK FOR ALLE SVAR:D Sliter med samme problemet selv hehe, men jeg står og prøver og starte den en stund, og da starter den gitt! :) Kan være at den ikke får nok strøm, sjekk ledninger ol, men også at starteren bare er utslitt, er ikke storejobben å bytte starter, hvis du ikke sliter med samme problemet som meg, trangt som i ei barnerøv... Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Hadde samme problemet, dro på nbs og kjøpte ny starter til 500kr + innbytte av den gamle og da starta bilen med en gang. Fikk også dette klikket men ikke noe mer når jeg skulle starte. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi 90 1985 Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 noen som har tips for å få skrudd av startmotoren på en lett måte?:P den øverste skruen er plassert på en helt mongo måte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg