Shakotan Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Har lagt ut 58 bilder på http://www.drift-battle.no :) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Stilig dette :) Hvem er fotografen? Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Lars Erik Nordseth, mekken til Kenneth :) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinapijah Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Tøft ;) Tom ole e best læll da:P Siter Ditch the bitch, let`s go drifting ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Mulig å legge opp en rar fil med alle bildene? Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Ligger under Informasjon > Dokumenter på websiden ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Er det også han som tok dette? http://www.drift-battle.no/pics/images/3/036.jpg Det var nemlig prikk lik vinkel, høyde mellom bil og bildekant, folkene stod akkurat likt etc når jeg sammenligna med mitt. Det som er postet så bare litt beskjært ut? Bæsjer jeg på leggen, beklager jeg, men det ligna styggmye på mitt. - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Det er sikkert ditt ja. Gikk litt surr da alle bildene havnet i samme mappe. Tror kanskje noen er dine og at noen også er Turboknut sine. Skal sjekke mot de jeg har fått på mail og legge inn credits i galleriet. Var bare litt trøtt når jeg slang de ut ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Tøft ;) Tom ole e best læll da:P Ja han vant med respekt, er imponerende å se hvor hardt han kjører den stakkars tøffe S15'en sin :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Er det også han som tok dette?http://www.drift-battle.no/pics/images/3/036.jpg Det var nemlig prikk lik vinkel, høyde mellom bil og bildekant, folkene stod akkurat likt etc når jeg sammenligna med mitt. Det som er postet så bare litt beskjært ut? Bæsjer jeg på leggen, beklager jeg, men det ligna styggmye på mitt. - Devil Sånn, da har jeg fikset slik at det er riktig creds på alle bildene :) Tusen takk for bilder! Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg