__740 Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Kanskje litt off topic å prøve å selge Atv her på forumet, men det er vel verd forsøket :D Gjer et kupp! Må selge det kjekkaste framkomstmiddelet eg har nokon gang hatt til fordel for bilkjøp. 05 modell 250ccm Atv som er lettare trimma, følger med litt ekstrautstyr... selges kr 16000,- manuellgir, kjede-drift og går meget bra. kmstand 950 Har sett ned prisen på ATV'en på grunn av at eg må kvitte meg med den før vinteren. ring meg for meir info. står meir om den på denne lenka: http://www.autodb.no/cgi-bin/scooter/detail.pl?nr=1269387 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
__740 Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 prøvar igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 åssen lapp må man ha for å kjøre den på veien? Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
__740 Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Hei. For å køyre den på veien må du ha klasse B, men ettersom den er uten skilt så treng enn egentli ikkje nåke lapp... :D Eg har kun brukt den med prøveskilt 3-4 ganga på asfalt, ellers bare på grusvei uten skilt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 kan jo ikke ha brukt den så mye da, har jo ikke gått lenger enn fra forhandler og hjem.. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Hvordan er det å få tak i deler til denne? Og på det nederste bildet på annonsen der så ser det ut som om det er en liten bulk rett over luft filteret. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
__740 Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Den er/var heilt strøken, men fikk solgt den i idag :D angåande "bulken" så er det ei forsenking for salen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg