TurboCG Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Selger min BMW 318 is, da jeg vil bytte til en dyrere bil. Bilen har gått 147k, har nesten nye fk451 dekk og m3 felger. Går brukbart og har ikke bydd på noen problemer for meg. Har også montert stereo i den, 2x12tommere, 6x9" skjult i hattehylla og en clarion mp3-spiller.' - Lakkert helt ned. - Simons effektanlegg fra katten Feil/problemer/mangler: Svak støtdemper bakvenstre. 110tusen vil jeg ha med anlegget, litt over 100 uten. Edit: Bilder kommer i morgen antagelig, og det er ikke den jeg har bilde av i avataren, men en med samme farge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Hei! .. Ser du skal ha deg en "dyrere" bil ! Er ikke intresert i en Audi a4 TQ da ? Var en kar som ringte på den ista som hadde en BMW 318! hehe..kanskje det er deg ? :) Bilen er som NY innvendig også nå! har tatt ut alt av intriør og rensa skikkelig! så nå er den som god som ny =) Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet August 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Var jeg som ringte ja hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Ok! =) hehe Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg