Gremlin Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Hei, Skal gå til innkjøp av nytt frontsett i 1500kr klassen. For øyeblikket står det mellom Peerless resolution 5 1/4" til 1350kr og FOCAL 130A1 5 1/4" til 1290kr. Noen som har disse elementene som kan anbefalle noen av de, evt noe annet? Formålet er bare å bytte ut de originale høytalerene og drive de med en forsterker istede for spiller. En pioneer 12" er på g, men er ikke helt i boks enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opeth Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 litt info fra forumet her : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=105551&highlight=focal+165a1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Kjøp Focal, det settet er konge til prisen . Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Og har diskant som kunne skjært tåke. Hehe. Neida, Access låter ikke verst, faktisk, hvertfall ikke i dørene... verre med Polyglass montert i dashen, for det har jeg hatt, og det spiller ikke behagelig! :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Og har diskant som kunne skjært tåke. Hehe. Neida, Access låter ikke verst, faktisk, hvertfall ikke i dørene... verre med Polyglass montert i dashen, for det har jeg hatt, og det spiller ikke behagelig! :/ Jeg har Polyglass i dashen min, og det spiller nydeligt! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gremlin Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Passer 5 1/4" focalene i dørene foran på en bmw e36? Tenker da på dybden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Hei. Sjekk med Ketil på http://www.audio-art.no Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Focal kan jeg anbefale deg på det varmeste :) har to 6.5" frontsett i dørene forran og det spiller veldig pent.. diskanten kan stilles ned eller opp alt ettersom hva du liker eller plassering :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg