BurnPr00f Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Ønsker å kjøpe en topp til VW D24TIC motor, for dem som ikke vet det, så snakker vi om Volvo Turbodiesel 2,4liters som sitter i 940. Samme motoren sitter i VW LT 35 mener jeg å huske. Har du noe slikt, så ikke nøl med å ta kontakt! Komplett motor kan og være av interesse! Ta kontakt på enten tlf, eller mail: tlf: 40013745 mail: daniel-novak@hotmail.com Mvh: Daniel Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Hvor mye gir du? har komplett motor liggende med rådebank i! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Hvor mye gir du? har komplett motor liggende med rådebank i! Har du pellt av toppen på'n? Hvis ikke, gjør det, og finn ut om det er noen sprekker i den! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 kan pelle av den i helga jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Fint! Fikk akkurat samme tilbudet som du skrev over her, og men isteden for rådebank, så skulle visstnok toppakningen være gåen, jeg pelte av toppen, og det viste seg at den var sprekt... Så denne gangen vil jeg ha konstantert at toppen er hel, før jeg gidder å tenke videre på å gjøre en handel.... Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Skjønner, toppen har rullet 50 000 mil siden den var fabrikksny.. Den var fabriksny i 2004, skal ta den av i dag eller i morgen så sender jeg en PM om tilstand! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Flott!! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 En topp som har rulla 50000 mil på 2 år har vell så å si vært konstant varm. :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Er ikke noe problem og kjøre 50 000 mil på 2 år, og att den har vært ''Varm'' i dine gåseøyne er da heller ingen negativ ting! Motoren har aldri gått over streken på det røde mens den toppen har vært der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Lite innspill Her. disse dieseltoppene har en lei tendens til og sprekke mellom ventilseter, Det er da ikke enbestemt at de ikke kan brukes..... de bør ses over av kyndige folk. (Har nr til en i stavanger som er dyktig.) Kjøpte meg caravelle med gåen topp i forfjord tok den av sende den over og kommet 40000km til på den samme "gående"toppen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 :fatality: Lite innspill Her. disse dieseltoppene har en lei tendens til og sprekke mellom ventilseter, Det er da ikke enbestemt at de ikke kan brukes..... de bør ses over av kyndige folk. (Har nr til en i stavanger som er dyktig.) Kjøpte meg caravelle med gåen topp i forfjord tok den av sende den over og kommet 40000km til på den samme "gående"toppen.... Er akkurat det den toppen jeg har på delemotoren har gjort; sprekt mellom ventilene... =Dårlig komp.... Må ha en som er hel og fin!... Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Hadde ikke stor torx her så jeg må gjøre dette til uka da jeg får tatt med noe torx fra jobben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Hadde ikke stor torx her så jeg må gjøre dette til uka da jeg får tatt med noe torx fra jobben Greit det! Er ikke torx, er 12kant, mener jeg det heter... Kjøpte sånn for en mnd siden... No dritt at dem ikke rett og slett kan bruke umbraco på dem boltene der... Men så ere jo enine Deutche Nazi-motor da :D Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Hehe ok, nja var i hvertfall noe likt som torx, hmm ja stussa på bolthodene selv, tenkte: Men faaaan da, går det virkelig ann.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Glemte såklart verktøyet på benken på jobben i dag, så får ikke smekk'an av før til mandag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg