Lance Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Uhm. Er det tull alt det med at de ikke kan rygge, snu, kjøre o.l med vogna? Det er godt mulig det er litt skuespill...som med den vognen de først rygget på, og deretter satte fyr på. Hvor er de som eier den? Men det er jo meget bra underholdning allikevel:D Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stealth Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Håper alt er skuespill. Jeg klarte å rygge med tilhenger ned hele innkjørselen vår første gang jeg øvelseskjørte i bil, og det er ca. 15 meter nedover med sving, og er ikke stort breiere enn 3 meter. Og kutter svinger så de treffer ting.. hvor ligger hjernen? Og klarer å svinge så hardt at de får sleng på vogna. Er de seriøse, så har jeg mista all respekt for de folka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bird T/A Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Håper alt er skuespill.Jeg klarte å rygge med tilhenger ned hele innkjørselen vår første gang jeg øvelseskjørte i bil, og det er ca. 15 meter nedover med sving, og er ikke stort breiere enn 3 meter. Og kutter svinger så de treffer ting.. hvor ligger hjernen? Og klarer å svinge så hardt at de får sleng på vogna. Er de seriøse, så har jeg mista all respekt for de folka. JC kjørte en F-150 Lightning en gang, for det første trodde han at dette var en vanlig F-150 Pick-up, og tok den derfor ut i terrenget, og ut i en bekk/elv (dette er jo en orginalsenket pickup med sportsunderstell). Så fikk han til å skrape opp fronten mot noe som minner om en fjellvegg, og fikk et tåpelig ansiktsutrykk. :fuckme2: :hvaskjera Da fikk jeg vondt inni meg, BBC har jo ikke kjøpt bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 HAHA...det må være kødd Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King of Cali Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Faen så bra de episodene er :) Siter Toyota Camry 2.0 XLi 1989 modell ( http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=139246) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg