Gå til innhold

Top Gear DVD cover?

Ranger emnet


Ruben

Anbefalte innlegg

Etter at jeg fikk meg HDD opptaker har jeg tatt opp det meste som er av Top Gear episoder fra BBC og NRK. Det har passert 35 episoder nå, så jeg tenkte å samle disse i en DVD-pack. Lurte derfor på om det var noen Photoshop eksperter her som ville vært så hyggelige å hjelpe meg med å lage et tøft DVD cover?

 

Tenkte å bruke ett DVD 10 pack cover, som måler ca 29,2x18,3 cm (bredde x høyde). "Breddemålet" er fordelt omtrent slik: Fronten er ca 13,05cm, ryggen ca 3,1cm og baksiden ca 13,05cm.

 

Hadde vært kjekt om det som er på baksiden kunne vært "tona ned" slik jeg kan bruke den til å skrive hvilke biler som er med i hver episode osv. Av bildemateriell kan stort sett det meste brukes, da jeg har de fleste episodene fra slutten av 2003 og fremover.

 

Hvis noen gidder å hjelpe til med dette så tusen hjertelig takk!:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller bare kjøpe dvd'ene på dvd..

 

De DVD'ene du får kjøpt inneholder bare en brøkdel av det som er sendt på TV. Dessuten er endel tester strippet ned til en fjerdedel av opprinnelig lengde (f.eks. Zonda vs Murceliago 3min 20 sek på DVD, opprinnelig test 12min 30sek)

 

Men helt sikkert mye moro på de originale DVD utgivelsene også, kjøper nok den samle box'en etterhvert selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hvor er de å finne?

 

De fåes også kjøpt hos en rekke vanlige DVD sjapper på nettet som play.com, Amazon, dvd.no, Platekompaniet osv.

 

Husk at du risikerer å få moms+toll på filmer/samleboxer som koster mer enn 200,- NOK hvis du bestiller fra utlandet (f.eks Top Gear Box Set som ligger på ca 24£)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trykk refresh, har gjort litt til på den;)

 

Ser meget bra ut! :thumb

 

Men for å få "episodebeskrivelsene" mer lesbart er det nok bedre å ta bort preview/copyright teksten. Og kanskje flytte Rolls/Aston/GT40 bildet til forsiden siden det er litt tøffere enn det som er på forsiden nå? Hva syns du?

 

Eneste jeg lurer på er hvordan jeg skal få plass til beskrivelsen av alle episodene. Blir jo nærmere 40-50 episoder når jeg har fått tatt opp resten av 2005-2006... Må finne på noe lurt, forslag anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår