Maya87 Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Hei jeg driver å skal style preluden min også driver jeg å kjikker etter senking, er det noen som vet om hvor jeg kan se etter det? og Hvor mange mm ere greit å ta? Skal jo komme frem på Norske veier lissom hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 spørst alt etter hvilken styling du skal ha. jeg har et custom bodykit som bygger ganske langt ned.. så om jeg skal senke må jeg gå for luftfjøringer... eyecandyracing har justerbaresenkesett av høy kvalitet som du kan stille opp og ned (tror det var 12 cm). Så kan du justere det etter hvordan veiene er der du bor.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maya87 Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Oki, får se det ann når jeg får smelt på stylinga da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ambidex Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Siter -Prelude 2,2 VTEC Japanerne sier: "Drit om det ser bra ut, bare det fungerer". Tyskerne sier: "Drit i om det fungerer, bare det ser bra ut". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69Charger Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Min aller første Prelude, en -80 SN med 1,6l. Ble levert skroten pga. alt for mye rust. Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Mine Preluder: Og noen andre tøffe: ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shokkiz Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Nypolert å greier:morph: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg