kripus Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Har deler til 1986 Ford Fiesta xr2.. har solgt bilen og lurer på om noen andre vill ha dette?? det blir gitt bort til den eller de som ønsker det?? Hvis noen ønsker dette si gi meg en liten beskjed! Delene ligger i Sandefjord! Siter 91 Vw Golf 2 (Prosjekt i deler) 94 Ford Eskort STV (sambo sin egentlig) 86 Vw Golf 2 ( Solgt) 85 Ford Fiesta (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri x-pack Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Tja hva finnes da? Siter nissan 200sx(gate/drift) xr2-86(selges) xr2-87(prosjektRST) ford fiesta -84(goo bilen selges) Jetta 2-door -86(selges) Cortina 2-door -70(vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johansen_ch Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Har deler til 1986 Ford Fiesta xr2.. har solgt bilen og lurer på om noen andre vill ha dette?? det blir gitt bort til den eller de som ønsker det?? Hvis noen ønsker dette si gi meg en liten beskjed! Delene ligger i Sandefjord! hei... jeg skulle hatt dempere bak å dørhåndtak innv å utv på førerdør... har du det??? mvh chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooorsaen Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Hva finnes av deler? Kan komme når som helst å hente alt! Siter Ønsker meg en ny bil jeg (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg