K_MAN Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Her, kjøpte min Audi A4 2.0L i sommer og idag så jeg et gult motortegn!!! Leste i boka at det er noe galt med motorelektronikken og at man skal da kjøre til nærmeste Audi verksted for rep. Siden det er lørdag var alt stengt på møller i Trondheim, Er det noen som har hatt lingnende problemer syptomer på bilen før? Hva kan være galt med elek.i motoren? Hjelp!!!!!!!! Mvh M. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 merka du noe galt da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K_MAN Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 merka ikke noe med bilen...merkelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 nei da vet jeg ikke, dra på verksted og prøv vagcom så får du sikkert svar hvis det er noe galt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg