GT-Stian Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1290053 Er ikke no særlig her inne lenger så kommer nok ikke til å svare på ting her i tråden... Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Gi bud!:doh Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
celispeed Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Gi bud!:doh oki... men du vil jo ikke gå ned under 295 000 allikevell :D Siter - Honda Accord CDTi 05mod - Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!) - Toyota Celica 03mod (Solgt) :-( - VW Golf 99mod (Solgt) - Toyota Corolla 82mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Hehe!:cab Ikke no særlig lavere nei, men hvem vet... :bump Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet November 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Kan kanskje også være int. i innbytte... Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
celispeed Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Kan kanskje også være int. i innbytte... Hvilke biler er aktuelle innbytte biler da? :heyyou: Siter - Honda Accord CDTi 05mod - Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!) - Toyota Celica 03mod (Solgt) :-( - VW Golf 99mod (Solgt) - Toyota Corolla 82mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Hvilke biler er aktuelle innbytte biler da? :heyyou: Tja, kommer helt an på det da. Hvor mye penger jeg får imellom osv. Skal være en ganske morsom bil før jeg bytter. Men er åpen for forslag:fatality: Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
celispeed Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Tja, kommer helt an på det da. Hvor mye penger jeg får imellom osv. Skal være en ganske morsom bil før jeg bytter. Men er åpen for forslag:fatality: Ok.. en ganske morsom bil som koster mindre penger en den du har nå. Da synes jeg Celicaen min er et godt alternativ jeg da.... Her er min: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?p=177913#177913 Men som sagt... Det er mellomlegget som er viktig. Siter - Honda Accord CDTi 05mod - Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!) - Toyota Celica 03mod (Solgt) :-( - VW Golf 99mod (Solgt) - Toyota Corolla 82mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Fin bil det sikkert, men ikke aktuellt for meg. Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Bump! 275.000,- uten 18" felger/dekk :evilspide Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Bump for rå bil med sinnsyk rå lyd! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Juletilbud! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1333547 Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Bilen er solgt... Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg