LLH Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 noe negativt med det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 noe negativt med det?? Ett helvete å lage :) Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 hvis man ser bort i fra det da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Ett helvete å montere? :D Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 shærpings mårten :D LLH, er vel ingen direkte negative sider ved det vil jeg tro :) Hr. Pettersen: Sjekk msn... viktig info :P Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Neida ikke ett helvete og montere.. Tenkte og få laget en som er lik som orginal høytaleren.. altså 3 fetepunkter. så en som passer ny høytaleren. Så sveise på 4 stenger som holder alt på plass med en viss vinkling opp.. På den måten slipper jeg og lage ett dør trekk som veier 50kg for og holde alt stille.. alt jeg trenger og gjøre med denne fremgangs måten er og lage en ny dør lomme.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Jeg kan muligens få laget noe, men trenger en tegning med eksakte mål. Sveisingen må du nesten gjøre selv. Tenkte du på noe elektropolert? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Hørest fint ut :) Det skal ikke ruste i alle fall. Tegninger skal nok kunne ordnes. er ikke helt sikker på hvor tykke de må være heller. 6mm?? Da kan jeg i så fall gjenge rett i ringen og slipper og sveise muttere på baksiden.. Men driver og undersøker og lufter ideer nå. Blir ikke noe av dette her før i ferbruar-april en gang. PM`er deg jeg morten, når det blir akuelt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Gjør det. Vil du ha det i aluminium så kan det elokseres. Rustfritt kn elektropoleres Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 alu er vel litt mykt?? rust fritt er vel noe hardere?? vetta f.. jeg.. Eneste jeg vet er at det ikke kan ruste og at jeg har lyst til og gjenge rett i ringene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Alu er hardt nok vil jeg tro Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg