oddi Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Hei Har en golf 2 fra 1989 (den uten trekanta vinduer i fremkant). Dørene begynner å bli veldig trege å få opp fra utsiden, passasjerdøra er til tider helt umulig å få opp. Hvordan fikse dette? må jeg f.eks bytte utvendig dørhåndtak? eller er det noe annet jeg kan gjøre? mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Er samme hos meg! prøv og skubb døra inn og ut... :p rikkle litt på døra:) so kommer den! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Er samme hos meg!prøv og skubb døra inn og ut... :p rikkle litt på døra:) so kommer den! Jada, jeg får da døra OPP, men det løser jo ikke problemet akkurat:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retard69 Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Er d handtakene som ikke virker som di skal? D er et kjent problem her i gårn...Vi har 3 golfer her!:P Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Er d handtakene som ikke virker som di skal?D er et kjent problem her i gårn...Vi har 3 golfer her!:P Kan se ut som det er håndtakene som ikke virker som de skal ja.. Men hvis det er et kjent problem, må det vel finnes en kjent løsning?:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retard69 Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Håndtakene til golf 2 er generelt dårlig..Veldig spinkle og dårlig festeordning...Løsningen ligger nok i nye dørhåndtak..Og kanskje noen mere solide hvis det finns!:) Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Håndtakene til golf 2 er generelt dårlig..Veldig spinkle og dårlig festeordning...Løsningen ligger nok i nye dørhåndtak..Og kanskje noen mere solide hvis det finns!:) okei, får ta en titt på møller da,prisen på en håndbrekkspak jeg bestilte var såpass avskrekkende at jeg kan gi de en sjans til (betalte 513 kr for denne delen). mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retard69 Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 okei, får ta en titt på møller da,prisen på en håndbrekkspak jeg bestilte var såpass avskrekkende at jeg kan gi de en sjans til (betalte 513 kr for denne delen). mvh oddi Det er ikke værst...Tror ikke håndtakene er så dyre! Men hør om di har noen andre som kan holde litt bedre! Jeg har opplevd 3 ganger at dørhåndtakene faktisk løsner etter mye røsking...Spes om vintern! Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Stikk på det lokale huggeriet og kjøp noen andre dørhåndtak som funker. Sitter i 2 skruer, og er en 5 minutters jobb å skifte på begge sider. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Kan være overføringa som er slitt.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar1987 Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 ta av dørhåndtakene å spray alt med silicone spray! fikser problemet!! Siter Life's a bitch and then you die... 91 Audi Coupe Quattro 20v x 86 Golf GTi 16v x 89 Audi Coupe Quattro x 87 Lada 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 eg har golf 3look dørhandtak. Kjøpt på QXL. de funker fint og er mykje sterkere!! Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar1987 Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 visst det er samme problemet som meg, så har det ingenting men håntakene å gjøre. da er det overføringene inne i låsen som er inngrodd men dritt. Siter Life's a bitch and then you die... 91 Audi Coupe Quattro 20v x 86 Golf GTi 16v x 89 Audi Coupe Quattro x 87 Lada 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg