Bmw e46 Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Har sjifta luftmengdemålare fordi eg trudde det var den..Men har nå funnet ut at det er ledninga som går til luftmengdemålaren..Noen som har peiling på hvor langt denne går og hvor? evt pris på en slik? Går den inni ledningsnette so du må sjifte heile dritten? Noen som har hatt samme problem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Hvordan fant du ut at det er kablene uten å finne andre enden og måle dem ? Etter at du har skiftet denne må hjernen resetts før alt blir ok- har du gjort det ? Tror heller på en coil jeg..... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e46 Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Har ikkje gjort nåke enda eg..Men når eg rigler på kablane ved kontakta så går den plusseli fint igjenn..å sida ej nettopp he sjifta luftmengdemålare so ekje det den..Då må det vær kontakta.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Da er det vel heller kontaktene som er dårlig. Se etter på strømpen som kabelen går i om det er noen hakk eller om den har lagt i klem et sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e46 Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 har sjekka det og..Bestilte meg ny kontakt no i helga so vi fe no sjå kor det går.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg