runstra Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Noen som vet hvor jeg finner RS-utstyr til Focusen ? Ford kan ikke hjelpe ??? Andre som har noen deler til focus 2 liter for salg så si fra ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Hva mener du med RS utstyr? Du får jo RS bodykit gjennom Ford (må ikke forveksles med Focus RS.... den blåe) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 mener originalt RS utstyr, ford forhandleren hadde ingen katalog over annet RS utstyr enn til den helt nye Focusen 2005 +. Noen linker som kan vise produktbrosjyre etc ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 mener originalt RS utstyr, ford forhandleren hadde ingen katalog over annet RS utstyr enn til den helt nye Focusen 2005 +.Noen linker som kan vise produktbrosjyre etc ? De SKAL klare å skaffe til deg. Hør med de engang til. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan-Trec Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Jeg har scorpion eksos til salgs. Har sittet på min focus 2L se http://www.bilforumet.no/topic/121422-selges-scorpion-eksos/?do=findComment&comment=1329525 send PM! Siter 2000 Ford Focus 2.0 Zetec [RS] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 mener originalt RS utstyr, ford forhandleren hadde ingen katalog over annet RS utstyr enn til den helt nye Focusen 2005 +.Noen linker som kan vise produktbrosjyre etc ? Katalog eller ikke, de finner det på Microcat Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg