Gå til innhold

Hjelp til styling!

Ranger emnet


LandCruiser

Anbefalte innlegg

Fy faen for et råskinn av en Golf da:D En sjelden utgave.. Heldig hvis du får tak i en sånn en, men angående styling, så syns jeg du burde bytte ut baklyktene og frontlyktene og eventuelt sette på andre lys... Hør med de andre her, de har MER peiling enn det jeg kommer til å få, hehe..:rolleyes:

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde droppa de øyelokka...! Er stygt spørr du meg... Hadde kjøpt golf 4 lykter, helt klare sideblinkers, krystallklare blinkers i fangeren med tåkelys, M3 baktlykter som er klare øverst og rød nederst, m3 speil, senkesett, emblemfri grill med to riller, panserforlenger, sideskjørt, takantenne forma som en liten "haifinne", monovisker, frontspoiler, en ny potte (den ovale passer bra på Golf :) )

Skal du hellakkere bilen? Da kunne du jo kanskje lakere i en sjeldnere fet farge... Har svart selv da, liker jo det best:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CB*Celebration

Hadde droppa de øyelokka...! Er stygt spørr du meg... Hadde kjøpt golf 4 lykter, helt klare sideblinkers, krystallklare blinkers i fangeren med tåkelys, M3 baktlykter som er klare øverst og rød nederst, m3 speil, senkesett, emblemfri grill med to riller, panserforlenger, sideskjørt, takantenne forma som en liten "haifinne", monovisker, frontspoiler, en ny potte (den ovale passer bra på Golf :) )

Skal du hellakkere bilen? Da kunne du jo kanskje lakere i en sjeldnere fet farge... Har svart selv da, liker jo det best:D

 

Ehm...det var vel litt i meste laget for meg...Har ikke tenkt å bruke så mye penger på bil...enda:D Men ny potte,Golf 4 lykter og andre lys, lakkere den hadde kanskje vært noe å startet med....Kanskje en svart sånn"klisterlapp" øverst i frontruta og...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er dyrt egentlig, men du kan jo ha fremtidsplanene klare. :)

Stripe i frontruta kan du jo lage selv. Er noen sånne svarte ferdig striper man får kjøpt for ca 300, men er like greit å kjøpe den mørkeste solfilmen og lage den selv. Mye billigere, oxo kan du bestemme hvor brei du vil ha den. Bare du ikke setter på noe greier med skrift er jeg fornøyd.:)

Oxo må du bestemme deg om bilen skal ha et clean look eller ikke da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LandCruiser

 

Ehm...det var vel litt i meste laget for meg...Har ikke tenkt å bruke så mye penger på bil...enda:D Men ny potte,Golf 4 lykter og andre lys, lakkere den hadde kanskje vært noe å startet med....Kanskje en svart sånn"klisterlapp" øverst i frontruta og...?

 

 

Skal du lakke på nytt kan du jo lakke samme farke som meg: skal love deg den vekker oppsikt - blirr komentert av alt fra unger på 5 år til gamle nabo dama på 80 ....

post-1371-13804851948264_thumb.jpg

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

 

 

Skal du lakke på nytt kan du jo lakke samme farke som meg: skal love deg den vekker oppsikt - blirr komentert av alt fra unger på 5 år til gamle nabo dama på 80 ....

 

(Skiftet Nick)

Njaaa...Tenkte svart da....Men hvilke andre ting kan jeg gjøre med den for å få den mest mulig clean?

kiddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår