oledeg Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Her er det bare å legge inn anbefalninger av produkter :) eks: Helix 1000.2 Begrunnelse: Har en slik selv, og er meget fornøyd med den. Meget kraftig forsterker til Prisen. Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Tru Technology HAMMER H1 PS: Min skal selges:D Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Alpine V12 Digital Monoblock, kommer på det samme om du har den lille eller store, begge leverer hva de lover, trekker minimum med strøm og gjør deg meget fornøyd:) Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pearlex Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 soundstream forsterkerene! Siter Soundstream PCA3500D Soundstream T4 15" 2stk Soundstream PCA2.520 Soundstream TRC.6 Pioneer DEH-P75BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Alpine, Pioneer, Focal, Audison, JL Audio, Polk Audio, JBL, Kicker, Stinger, Rockford Fosgate, Soundstream, AD, Seas, Boston Acoustics, Morel, Fusion, Brax, Ground Zero, Cadence, Helix, Dynabel, TRU Technology, Genesis, Infinty, Sinfoni, Inphase, MB Quart, Tsunami og sikkert et par jeg glemte i farta :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 peerless Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Her er det bare å legge inn anbefalninger av produkter :) eks: Helix 1000.2 Begrunnelse: Har en slik selv, og er meget fornøyd med den. Meget kraftig forsterker til Prisen. Peerless. Har selv peerless subere og frontsett. Liker vedlig godt mellomtonen, diskanten helt ok. sub flotte saker, trives veldig godt med dem, selv om jeg kjører dem i portakasse, syns jeg dem låter fint, + att dem trøkker bra med "liten" forsterker. Peerless gir veldig mye pr krone. Pioneer. Har selv en billig pioneer cd/mp3 spiller. Og selv denne billige DHP30 har delefilter. Bare det sier det meste. Missfornøyd att denne leveres kun grå. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 oi holdt på å glemme kongen av konger.. McIntosh seffølgelig :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hifonics(Forsterkere. har ikke erfaring med annet), Pioneer(CD-Spillere og Subber. har ikke erfaring med annet), Soundstream(Frontsett. har ikke erfaring med annet) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Jeg er veldig fornøyd med dynabel monoblokka mi. Masse kraft til grei pris. I tillegg så kan jeg anbefale Alpine headunits - meget fornøyd her også. Og til sist, men slett ikke minst - RE Audio, har relativt liten erfaring, men gud å XXX 15" min spiller. Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Digital Designs 1000 serie sub fordi jeg har hørt en del på den og er svært imponert, synest du får mye igjen for pengene og da får du noe som varer. spiller både svært høyt og fint og tåler masse power:) 1000 anbefales på det sterkeste! (1008/1010/1012/1015) Hifonics Brutus 2000 watt anbefales også på det sterkeste, jeg er veldig fornøyd med den:) Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Glemte jo en essensiel del når det gjelder bilstereo. Kinetik batteri. Har et HC 2400 selv :) må bare si at, det er de fleste bilstereo duders drømm !!! Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 oi holdt på å glemme kongen av konger.. McIntosh seffølgelig :) syns Hertz fortjener en plass på anbefalings-lista og :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Hertz bilutleie? neida.. seff fortjener hertz en plass på lista :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ravenlord Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Clarion sine Spillere er rå. De litt dyrere modellene vel og merke. Ellers er Pioneer et godt valg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg