Wheelman Skrevet September 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Luftfilterboksen der brannen starta Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 huff.. det var en golf gitt....... Hadde jeg vært deg hadde jeg IKKE tatt det på forsikringa. handler du på høggern finner du nokk alt du trenger til en pris av 1.000kr.. skla du nå bruke forsikringa har du egen andel på ca 4-5. lapper? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet September 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 tok det ikke på forsikringa nei, hadde ny motor stående så jeg demonterte reparerte og monterte alt selv. Fatter var bilmekaniker på sine yngre dager så han hjalp meg... Kom vel på litt under 2000 riksdaler til sammen... Dyreste var castrol olja (700 kr for 4 liter :mad: )... Nå er jeg på veien igjen :D Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 hva dreiv du med på lørdag rune??? synes det røyk som faen av bilen din... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet September 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Det var en vannslange som røyk og spruta all kjølevaska på blokka... Røyk som et hælvete. Bilen stod på Shell til jeg fikk fiksa den på søndag... Alle bilene jeg kjørte forbi på vei fra kloppstock kjørte saaaaaaaakte forbi meg når jeg stod på texaco med panseret oppe :mad: Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg