mcbanan Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=DbdKM9Hc6vE&mode=related&search= Legg merke til størrelsen på jeremys motor:D Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 fytti sørn! den va rett og slett genial:P lo meg ihjel mange ganger :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Hahahaha! Så jævlig bra! :hammer Siter BMW E36 M50 323 turbo 352whp/422wnm @ 1,5bar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SRT-10 Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 hehehe! Så utolig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 "Sailing: really boring":D Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Så denne episoden for noen mnd'er siden og i skikkerlig kvalitet. Tror jeg aldri har ledd så mye før. Er så mye bra de gutta der gjør :p Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Den og Convertible Peoplecarrier EIER! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 hihi lo så jeg fikk vondt i magen når jeg så episoden for en tid til bake. Når de laget cab av Renault Grand Senic (el.) og kjørte race så vinduene blafra for deretter å antenne en vaskehall, var det like før jeg omkom :D Campingferien dems er også genial Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Link link link:D Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Link link link:D Del 1 http://www.youtube.com/watch?v=ROeINCb0h_0 Del 2 http://www.youtube.com/watch?v=XTfn6Pr2Ebs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 hihi lo så jeg fikk vondt i magen når jeg så episoden for en tid til bake. Når de laget cab av Renault Grand Senic (el.) og kjørte race så vinduene blafra for deretter å antenne en vaskehall, var det like før jeg omkom :D Campingferien dems er også genial Genialt gjort å få en vaskehall til å brenne... :lol: Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Fy Faan de er mestere i å Krangle og mestere i å Antenne Vaskehaller :op: Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 konge den der :D hammond sin er jo konge da:D spess dørene :D LOL Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 "i can see the finsish line, its a couple hundred yards away, or about 4,5 hours" hærre :P Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg