golfboy23 Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Hei.. Hvordan er det å lakkere listene rundt bilen selv i bilens farge? Noen som har gjort dette? Hvordan burde jeg eventuelt gå fram? Eventuelt åssen lakk osv.. takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birkelund Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 har ikke gjort dette selv. men ligger noen poster om akkurat dette mener jeg å huske. du kan jo søke. ellers tror jeg at de som har gjort dette har kjøpt nye lister som ike er sånn ruglete som de originale er. Siter Golf 4 1,6 X - Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Har tenkt på det samme og det står mellom; 1: Levere de inn til en lakkerer, eller 2: kjøpe lakk i bilens farge og gjøre det selv hjemme. Ser Biltema har ferdig utblanda lakk i bilens farger bla. Hva blir billig og bra? Hehe Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 billig å bra hører vel ikke helt sammen:P jeg ville levert te proff lakkerer, da du burde ha på plastgrunning så lakken ikke flasser å slikt, ekke all verden for å lakke listene, disse er vel relativt små. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfboy23 Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 ..det som kanskje trengs er å lakke om hele bien..har jo noe steinsprut skader og slikt...noen som vet hva det kan komme til å koste da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Kommer veldig ann på, om det er noe rust, dyperiper, bulker ect! Skal lakke alt? fangere, speil osv? hvis du ikke skal gjøre noenting vil jeg tippe mellom 15-20lapper for en helakkering Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfboy23 Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Det er ingen rust, er noe riper og steinsprut...trenger ikke lakkeres inne i dørene og sånt, bare på de store flatene på utsiden. dører, panser, fangere og tak.... så du tror jeg må opp i så mye altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 tja kan sikkert få det billigere noen steder.. Er bilen helt klart til å grunnes å sprøytes så blirre jo endel billigere.. Sikkert i underkant av 10lapper Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Ellers kan du jo bare kjøpe Highline... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finni84 Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Lakkerte listene på bilen min hos et lakkeringsverksted, Veldig billig igrunnen. Tok speilene, dørhåndtaka og lister for 1500 inkl lakk.. Dette er i stavanger da vel og merke. men det må da finnes lignende andre plasser også. Siter Siddis Golften http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=121286 Bilder fra Gatebiltreff Egersund 06 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=137712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg