Rally Koffen Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Heisann, en kamerat har kjøpt seg en 318is coupe så skal vi bytte radio/kasset til cd spiller men finner ikke ut hvordan vi får ut den som sitter der org uten å ødelegge dekslene. noen som kan gi oss en veileder ? Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Enten er det to små lokk på hver side som du vipper ut. Bak finner du to umbrakoskruer på 2 eller 2.5mm. Eller så er det to deksler på hver side som går helt fra topp til bunn av spilleren. Disse pirker du av. Bak der finner du et hull oppe og et nede. Stikk inn noen pinner i alle 4 hullene og trekk ut spilleren. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 på min dregde jeg de bare ut med jeg lura skrujern inn på siene... jeg skulle jo kaskte spillern uansett. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg