OYVINDK Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hei. Jeg lurer litt.. På det første bildet, i sirkelen.. Hva heten den "tingen"? :P Fikk høre det er en olje-trykks-bryter. Men hvor får jeg tak i den? har hørt forskjellige plasser, folk vet ikke hva det er for noe :| Har jeg fått vite feil? Og på det andre, det var slik når jeg fikk bilen. Det er en "knust" kork eller noe som går til girkassa. Er dette en en vanlig kork som skal tette, eller en ventil av noe slag? :P er det meningen det skal være HELT tett? Håper noen har noen råd å gi, litt fjern her :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 På det første bildet skal det vel være som du sier. Om ikke, så får noen andre uttale seg. Hører du med Møller så vet de det garantert. På det andre så er det en propp/plastmutter som du fjerner når du skal justere tenninga, så du skal se merkene på svinghjulet. Denne finner du på en hvilken som helst Golf 2 på det lokale huggeriet. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gezel_82 Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 oljetryks føler hadde jeg ville sakt..:) bare stikke på møller og gi dem reg nr ditt så sier du bare at du skal ha føleren som sitter på girkasse siden av blokka!oljetryks føler..for det er den som sitter der og ikke olje tempen?for den sitter vel forann ved filtret..æliir? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Litt trøtt, eller? :) Den sitter jo strengt tatt på blokka ved siden av girkassa, og ikke motsatt. Og ja, oletrykksføler er nok det korrekte ordet. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gezel_82 Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 trøtt ja...er da lov det..hehee:P OYVINDK lykke til da..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Oljetrykksbryter/føler.. BRUN kontakt.. bør fåes mange plasser, ink høggere! er ingen dedikert oljetemp måler i disse motorene der.. mulig den hvite kontakta føler varme, men usikker på dette Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OYVINDK Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Hehe, takk for hjelpa folkens! Var faktisk veldig trøtt og lei. Hadde akkuratt skifta ut topp-deksels-pakninga, og er første gang jeg "mekker" :P Ryggen var oppimot død, hadde lempa 40tonn frossen fisk tidligere på dagen (satans drittjobb) og jah.. :P sier jeg selv! Men ja, min trofaste far hadde skaffa den plastkorka tingen, og skal inn på møller å hente den duppeditten av en kork som skal på toppen. Litt bummer, girkassa :P Jaha. Menneh, som sagt. Litt ny på gamet :) Takk uansett ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg