Badmotorfinger Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hei! Har en 87mod 240 med katastrofemotoren, B230K. Nå har coilen sagt takk for seg. Dette er forøvrig en firkanta snodig sak, helt ulik de fra andre Volvo motoren. Spørsmålet er ganske enkelt; kan jeg bruke en coil som jeg har liggende, fra en B23A, eller må jeg til å kjøpe ny firkanta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badmotorfinger Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Er det ingen her inne som kan svare meg på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tnrfd Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 så vidt jeg vet må du bruke en coil fra en annen B230K motor. masse flere ledniger og styr inn på den typen coil eller vanlige runde coiler. Siter - Honda CB750K 1977mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg