aceex Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Har endelig fått bytta BMW med en SAAB 9-5 2,3.. . med chipsett og litt til. Men er det noen som har satt inn dump-ventilen i en 9-5 ... går dette ann og gjøre ?? Er det OK for motoren og sette inn dump-ventilen som høres.. slipper trykket UT og ikke tilbake i motor (eller dit det er orginalt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aceex Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Fant svar på det :( Disse modellene kan bruke dump ventil Men i den något modernare skaran kan motorer med Trionic 5-styrsystem utrustas med öppen avlastningsventil. Bland dessa exempelvis Saab 9000 (1994-1998), ng900 (1994-1998) samt 9-3(1998-2000). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Du trenger en dump som er resirkulerbar. Jeg har Forge og den høres litt bedre enn den originale. Jeg kjøpte den på http://www.elkparts.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aceex Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Du trenger en dump som er resirkulerbar. Jeg har Forge og den høres litt bedre enn den originale. Jeg kjøpte den på http://www.elkparts.com Takker. Skal sjekke om jeg kan bruke den typen, har en 9-5 som er chipet steg 3 hos Nordic Uhr ,så jeg må passe på at det går ann og sette inn en slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab96 Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 2,3 med steg 3, hvor mye hk er det i den a? Siter '75 Saab 96 v4 Rallybil '80 Saab 96 V4 Jubileum '88 Saab 900 Aero '90 Saab 900 Aero '96 Saab 9000 Aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aceex Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 2,3 med steg 3, hvor mye hk er det i den a? For mye :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aceex Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Du trenger en dump som er resirkulerbar. Jeg har Forge og den høres litt bedre enn den originale. Jeg kjøpte den på http://www.elkparts.com Du skriver litt bedre... hvor mye er det ? er det værd pengene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Du får kjøpt resirk ventiler over alt hvor de selger dumpventiler omtrent. Men det er jo forskjell i hvor mye de bråker. Om det er verdt pengene er det vel egentlig du som må avgjøre, om du syntes det er verdt det for den lille ekstra lyden når du slipper gassen ;) Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lakalau Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Hei, jeg kjøpte min resirk. dump spesielt bygget for T7 tenningssystemet. Den høres:) Kjøpte den hos speedparts:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg