Jap_son Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Bil: -92`Civic VTi 4d (EG9) Eksteriør: -OEM frontfanger med hull fra 2d og på limt vti-leppe (går i ett med fangeren) -suzuki gsx-R tanklokk -Sonar hele angeleyes frontlamper -hvite sideblinklys -JSP carbon vinge -custom baklykter -fjernet alle emblemer og antenne -lakkert alle lister, dørhåndtak, speil, kanaldeksler og skvettlapper -polerte viskerarmer Understell: -senket ca 60mm -gule justerbare KONI bak -CUSCO stab stag mellom fjærtårna bak og originalt foran (en så lenge) -crossbar under foran -Revo Technicia stage 2 camberkit foran -Energy Suspension polyurethane foringer på swaybars -custom kortere giring -kjølerør til frambremser -GALFER X-treme bremseskiver foran. -EBC 307 bremseveske Motor: -3,25" custom "short ram" innsugsrør -GReddy/TRUST 4-2-1 rustfritt grenrør med 2,25" collector -2,25" rustfri catreplacer -2,25" rustfri to-delt midpipe -GReddy 2,25" rustfri bakre potte med 4,5" utløp -boret blokk 0,5mm -WISECO smidde stempler med 11,2:1 komp -Integra Type R kammer -JDM Integra Type R innsugsmanifold og 68mm spjeldhus -Integra Type R bensintrykksregulator -NGK BKR7E-N-11 tennplugger -Mobil1 5-50w Rally Formula motorolje Interiør: -MOMO ratt og girkule -Race sports "type R" pedaler -lakkerte interiørdetaljer. Bla.a. instrument deksel med custom dvd skjermholder, custom diskantholdere og friskluft dyser -trukket opp midtre del av dørtrekkene -noe stereo Hjul: -7,5x18" et45 Katana Racing VR 6 (RacingHart type CR replika) med 215/35-18 -7x15" et37 ATF til banebruk (vurderer å selge disse, løp å kjøp...) Stereo: -Pioneer DEH-P88RS -headunit -PYLE PLDVD134F +7" skjerm -multimedia -Magnat Xtrema -diskanter -Soundstream Lil Wonder 6,5" -midbass/mellomtone -JL audio 12WØ -subwoofer -KICKER 300.4 -amp for frontsett -KICKER 400.2 -amp for bass Videre planer (forhåpentligvis i løpet av vinteren): -oljetrykk, oljetemp målere og sandwich adapter (v/oljefilter) -gule KONI foran -nye fjærbensstag foran (blir antagelig kopi av Mugen, fra JDMshit) -bygge ferdig stereo/interiør (under construction) -endringer på støtfangere foran og bak, muligens sideskjørt fra EK eller noe annet -hondata s300/200 -stålomspunnede bremseslanger -nye stoler foran og trekke om baksete -utvendige forandringer og lakkering i løpet av vinteren... Her er noen bilder av bilen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hmmmm.... den kjenner jeg igjen ;D Najs rajd!!! Og liker særlig det som er under huven.....! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hmmmm.... den kjenner jeg igjen ;D Najs rajd!!! Og liker særlig det som er under huven.....! :D Thanks!:) Begynner å like det selv jeg...;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Keep em comming! :D Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Kjempepen CIVIC..;) Racinghart felger? Fått bremset bilen enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Fet bil. Er også interissert i merket og modellnavn på felgene Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Kjempepen CIVIC..;) Racinghart felger? Fått bremset bilen enda? Thanks!:) Det er RacingHart kopi... De originale koster flæsk...;) Bilen er ikke bremset enda...forhåpentligvis til våren, den går snart i vinterdvale nå vet du...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Fet bil. Er også interissert i merket og modellnavn på felgene Takker!:) Det er kopi av Racing Hart CR felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Et par bilder til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 ehm hvilke baklykter har du egentlig? Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 ehm hvilke baklykter har du egentlig? ....noen du ikke får kjøpt på Rema ihvertfall.... :D Ble mektig imponert når jeg så på de....!! Og lurte på det samme...hehe. Men jeg veit mer enn deg!!! (om de lyktene assa...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/17-Tech-5-Armano-Wheels-4x114-3-Gun-Metal-Rims-HOT_W0QQitemZ220041777950QQihZ012QQcategoryZ43957QQrdZ1QQcmdZViewItem slike lakket i bilens farge elns?? husker ikke hvordan dem så ut bak :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 ehm hvilke baklykter har du egentlig? Disse baklyktene har jeg mere eller mindre laget selv...;) Er noen visse "altezza" lykter som ble brukt som grunnlag for modifiseringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/17-Tech-5-Armano-Wheels-4x114-3-Gun-Metal-Rims-HOT_W0QQitemZ220041777950QQihZ012QQcategoryZ43957QQrdZ1QQcmdZViewItem slike lakket i bilens farge elns?? husker ikke hvordan dem så ut bak :P Ikke umulig det, men jeg fant bare felger i den linken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Ikke umulig det, men jeg fant bare felger i den linken... ahh dammit :P var felger jeg så på til min bil det:spin rett url: http://66.252.233.14/detail.asp?PRODUCT_ID=HC9295-TYC-PTB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg