RenaultMotorsport Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Noen som er intr i og kjøpe en seas lotus 12"? selges uten kasse... er også intr i bytte, kom med event forslag... mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netwreck_ Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 jeg kjøper den gjerne!! hva skal du ha for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenaultMotorsport Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 hvor mye er du villig til og gi, kom med bud... egentlig mest intr i bytte, men får jeg en grei pris på den så selges den... bassen er er godt behandla og har ingen skader... får jeg ikke en grei pris på den så beholder jeg den heller selv og kjøper en til eller noe sånn... bassen er kun brukt i ca 3 mndr, og på den stunden så blei den spilt inn i 50timer. kjøpte basseren etter og ha fått annbefaling av Tommy Andersen, og jeg kan si at jeg er mer enn fornøyd med den men vil ha 2 12" eller 2 10". helst 10 egentlig... skal det være 12" skal det være lotus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netwreck_ Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 nypris veil på en slik er vel 2695 nå? vil gjerne se noen bilder og slik av den om du har det? Det er vel den SW300 subben? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenaultMotorsport Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 jepp, det er den det er snakk om ja, og det er riktig pris ja... kan se hva jeg klarer når det gjelder det med bilder, men får ikke tatt non nå med det første, er litt opptatt med ting for tiden, men skal fikses så fort som mulig... du ser bare toppen av basseren da, for den er felt ned i gulvet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netwreck_ Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Fint om du ordner noen nærbilder. Men jeg skulle gjerne hatt en pris og gått ut ifra! kan du gi en ca antydning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg