zews^^ Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Da er det mest sannsynlig dynamostøy. Da er det som regel dårlig jording inne i bilde. Eller så kan støykondensatoren på dynamo være løsningen. Den ødelegger ikke noe og er ikke halvgjort. Dere tenker vel på støyfilter på phonokablene nå istedet? Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Dette er ett problem du mest sannsynlig ikke blir kvitt før du sender spilleren din til rep... (evt jukser det til slik du kan lese utifra linken min i signaturen) Har du først fått jordfeilen så hjelper det altså ikke å være etterpåklok å fikse skikkelig jording, dette må man gjøre FØR man begynner å spille... Og jordingen kan være problemet uansett om bilen er i gang eller ikke.... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solidus Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 men spilleren er jo helt ny jo.. skal jo ikke være noe gale med den:'( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hvis det er dårlig jording til forsterkeren, kan dette skje me en gang spilleren skrus på. Har hatt mange kunder som har gått i denne fella. Spesielt med Pioneerspillere. Men det kan jo være på grunn av at vi selger vanvittig mye Pioneer. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solidus Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 oki.. men når jeg jorder signalkablene sant? eg har 3 PAR med signalkabler Det vil si 6 tapper.. skal eg jorde alle eller bare en på hver kabel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Du kan prøve med en først. Men du skal IKKE jorde tappen, men ringen rundt. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 hei. det er nok ikke spilleren din det er noe galt med. Tipper problemet kun er der når noen av RCA/phono pluggene er tilkoblet. Opplevde det samme selv da den ene jacken i motsatt side av lydkabelen (line in i spilleren @ phonopluggg) fallt halvveis ut. Da fikk jeg denne dynamolyden. Dyttet den helt inn igjen og det forsvant... dvs det er en jordingsfeil på en av signalkablene dine, evnt, prøv å koble fra carvor forsterkeren o.l. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreamtm Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Prøv å bytt jordkabelen fra Batteriet til karosseriet i motorrommet. Mange ganger kan det faktisk være så enkelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg