SilAz Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Jeg gikk og tusla litt i trondheim igår.. Så får jeg øye på en svart audi a6 med en smuule blingbling felger. Denne var veldig pen og jeg har svært lyst til å se bilder av den hvis det er mulig. Kanskje eier'en har bruker på forumet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 lønner seg og skrive HVORDAN a6 og farge? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilAz Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Jeg har skrevet at den var svart.. det er jo en farge, eller? Hadde jeg vist mere om bilen, så hadde jeg sikkert skrevet det også? Det er ikke nødvendig med slike poster som Viper_TsX kommer med, bare for å få en ekstra post.. De som kjenner til denne bilen vet helt sikkert åssen jeg mener.. Svart, lav, med skinnende blanke bling felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Det kan ikke være en A4 da? Var hvertfall en på svart A4 på Sluppen i går med bling felger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Hvis det er helsort A6 C5, kan det være han som driver Decorcut. Mørke ruter hele veien rundt, og sorte baklamper. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilAz Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 den hadde sotet rutene og baklyktene som OndSofa sier =) Ingen som har bilder av den? btw, er ganske sikker på at det ikke var en a4.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg