Corepower Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Hei Har nettopp gått til anskaffelse av en VR6 leppe og vil være helt sikker når jeg monterer den, så jeg ikke ødelegger noe. Derfor lurte jeg på om noen her har erfaring fra å montere det? Det er en Golf 3 vr6/gti leppe, men skal også passe til Vento. Har prøvd å kjenne litt på den originale leppen, og det virker som den sitter nærmest bom fast. Er ihvertfall usikker på hvordan jeg får den av skikkelig. :hvaskjera Mvh, Knut M Siter "I can accept failure, but I can't accept not trying." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Ikke vær redd for å dra til, den er kun kjørt inn i noen spor. Dra fra splitten i midten og dra utover mot sidene. Du kan ikke ødelegge noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corepower Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Hehe, da er det vel bare å ta i litt mer da. ;p Siter "I can accept failure, but I can't accept not trying." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corepower Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Det sitter som ett helvette den originale leppen altså. Dro som bare det jeg , men fikk kun opp ene "klaffen" som holder det sammen. =/ Siter "I can accept failure, but I can't accept not trying." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Nå blir det oppstart med boler over helga? HAHA:) Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corepower Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Hehe, ikke mobb. Driver/drev faktisk med styrkeløft så skjønner ikke dette altså. ;p At den forbanna greia skal sitte så godt altså. Fikk løs litt, men det stemmer at man skal slippe å ta opp noen skruer og sånt og bare dra venstre leppe ut, ikke sant? Siter "I can accept failure, but I can't accept not trying." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg