xiox124 Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Hei alle sammen... jeg har en mercedes benz 124 320te 1994modell Jeg plages med at fremme ved speedometeret er det en temperatur måler blandt alle varsellampene og tempraturmåleren viser ingen temp og der er heller ingen lys... fint hvis noen hadde et forslag til hvordan jeg kan fikse dette... Takk på forhånd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stighr Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Det er nok fordi det ikke er montert tempmåler der. Det er nok bare åpningen for måleren du ser. Det er ikke alle modellene som er levert med måler innstallert. Koster ganske mye å få ettermontert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xiox124 Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Jo den funket når jeg kjøpte bilen og etter en stund så viste den veldig gale tempraturer og litt etter det var der mørkt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg