boost- Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 selger ei bak klokke + drivknuter ifra ein sedan85mod 90 Quattro. har ikkje vore brukt på 2 år men ser lika fint ut.. lagra med olje. å på tørr plass. har gått 170. vart tatt av når eg bygde urQ pga utvekslingen.. budet starter på 1200kr. so berre by.. :) kontakt meg gjerne på 95813054 for bilder. Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 ingen da? Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi9020vturbo Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 hvor i norge gor du da? bakdiff kode? og hvilke drivknuter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 DIFF CODEN er slått inn ; les under diffen ,altså mot veien....fx( AEU) eller AEC,,,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 okey bor på vestlandet.. ska sjekke opp i nr imorgo eg.. Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg