Dani Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Vibe SR 40 Veldig gode 4" coax høytalere selges. ca 2 år gamle, men veldig lite brukt. Noen av "festebrakettene" er tatt av for å få plass til dem i bilen min, men ellers er de helt strøkne! De kostet ca 1000 kroner da de var nye. selges for 400Kr Planet Audio VX 6005 Dette er en meget bra 5 kanals forsterker, som yter 4x100w og 1x300w. Det vi si at du kan drive inntil 4 vanlige høytalere og ett basselement. denne er litt over ett år gammel, og kostet 2500kroner. Selges for 1250kr. Jeg har orginal forpakning til begge tingene, og kan sende i oppkrav. Jeg kan nås på pm her, eller på tlf 99645907 eller på mail: danisinepost@hotmail.com link til bilder/annonse på finn : http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8625610 Dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Forsterkeren er nå solgt... Dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 bygger diskantene mye ut i forhold til membranet? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 hei de går nok en cm eller 2 utafor... send meg en pm hvis du vil ha nøyaktig mål, så skal jeg måle i kveld. Dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg