xcuze Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 lurte nok mange nå, det er en TD, genial vinter bil..... ga 1500kr for den, pga rust og noen bære kuler.... så nå har jeg litt jobb forran meg. uuuuh......:puke: bilen er en 92mod, med ukjent km stand... alle kjenner jo ford.. tenkte dette er en fin bil, med tanke på at jeg skal prøve og beholde lappen denne gange... ellers er planene og bytte bærekuler, kanaler, ta rusta under bilen... den skal få 3x12 bm audio bassere, trenger monoblokk, så om noen har en som de mener er passe, så skrik ut... frontsett og 6x9 fra Proson.. og seff, vento(fan)antic skal gå over lakken... skal legge ut bilder, må bare.... ja, dere veit.. begynne... :) Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N0_Fear Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Ypperlig vinter bil detta ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 har tre sånne... håper de duger : ) Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N0_Fear Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 D duger sikkert d.. I hvertfall mer lyd ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 håper det, de er visst på 1200w x 3, så jeg trenger en forsterker til og drive de.... dette blir front og bak høytalere, har ikke bygd noe serlig med lyd før, så om noen har noen tips eller råd, så blir jeg glad... skal fikse bilder av bilen i morgen, det er jo egentlig den dette dreier seg om.. Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg