Gå til innhold
Bilforumet.no
benzoman

Faun.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

statnett i norge har jo en faun tung trekker! hadde vertfall jeg klarte ik finne noen bilder av den! vet den flyttet en transformator på 250 tonn fra søreisa til bardufoss hele sullamitten veide 300 tonn til sammen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ei stund sia altså. Krefter i V10'a t MAN, vist..

jepp krefter i den ja! fadern hadde en MAN 36.502 tipp bil dro som f... i bakkan selv med tralle etter! 50tonn i bakkan i setermoen skytefelt viss noen vet hvor det er!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
statnett i norge har jo en faun tung trekker! hadde vertfall jeg klarte ik finne noen bilder av den! vet den flyttet en transformator på 250 tonn fra søreisa til bardufoss hele sullamitten veide 300 tonn til sammen:)

denne du tenker på?

legger ut link til den her eg!

http://www.bilforumet.net/showpost.php?p=1358134&postcount=35

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fattern var sjåfør på Faun`en til Statnett før hehe, litt av et lokomotiv ja. Nå kjører han Mercedesen som overtok "tronen" :titties:

De har for øyeblikket 1 Mercedes og 2 MAN (+1 kranbil) og 2 Nicolas-hengere med tilbehør.

Snart får de ny båt også ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.