Gå til innhold

Haukhe's bildetråd [ 11.11.07 - BIL 07 ]

Ranger emnet


haukhe

Anbefalte innlegg

Hahha, svært til pes ang bilder da! lol! Men nei, de er og blir på pc'ene og ikke her inne på BF :D

 

Ealoken; ikke gni det inn!!! Jeg ville ååååå! Men neste gang, da er jeg med ;) GARANTERT! Oh yes;D

 

Ha|||on : takker så mye! Skal sjekke litt seinere ;) hakke tid nu!

 

Ses på skogen i dag folkens ;D Grattis med 3-plass Ha|||on ;) Det står det respekt av :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 616
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ealoken; ikke gni det inn!!! Jeg ville ååååå! Men neste gang, da er jeg med GARANTERT! Oh yes;D

 

Grattis med 3-plass Ha|||on ;) Det står det respekt av :D

 

Takk! :)

 

Du får bli med til Finland neste gang, finnene er koselige og morsomme (særlig utover kvelden). Det er jo ikke så uvanlig at det er litt drikking på norske treff/løp, men finnene rusla gjerne rundt med en sixpack av gangen. ;)

 

Sleng opp resten av bildene fra helga da vel, de du har lagt ut er jo konge! Digger spesielt det siste der man ser halve fjeset til "Iceman" Skedsmo, sylskarpt! :partyon:

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :)

 

Du får bli med til Finland neste gang, finnene er koselige og morsomme (særlig utover kvelden). Det er jo ikke så uvanlig at det er litt drikking på norske treff/løp, men finnene rusla gjerne rundt med en sixpack av gangen. ;)

 

Sleng opp resten av bildene fra helga da vel, de du har lagt ut er jo konge! Digger spesielt det siste der man ser halve fjeset til "Iceman" Skedsmo, sylskarpt! :partyon:

 

Lett at jeg skal være med neste gang ja! Ingen tvil! Man får bare få vondt i rævva (av å sitte så lenge i bil)! Kommer enda ikke over at du KJØRTE bmw'n til Finland ass! *ler*

Bildet av Skedsmo likte jeg svært godt selv faktisk, endelig et bilde der føreren OG bilen er klart!

 

Fler bilder her :

 

DSC_0444_m.jpg

 

DSC_9358_m.jpg

 

DSC_9353_m.jpg

Gutta slapper av etter dagens "økt" !

 

DSC_0507_m.jpg

 

DSC_9265_m.jpg

 

DSC_0421_m.jpg

 

DSC_0117_m.jpg

 

DSC_9331_m.jpg

 

 

Resten kommer ut på http://www.driftbattle.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår