sxnissan Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 virker såm det kan vere Storås. han er vel ikke så langt unna 300hk på motorn vistt ikke jeg tar feil? å da bør den nu fløtte seg bra. Siter Mitsubishi Lancer Evo8 Nissan Skyline R33 GTS solgt Nissan 200sx s14a ca360hk solgt Honda crx død Audi A3 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Har Richard gjort mye med bilen han ikke vil fortelle meg eller noe? Etter de oppgraderingene han har sagt til meg kan jeg ikke tenke meg til at det er så mye som 300 på svinghjulet! Ifølge det han har sagt til meg er det bare smidde stempel, eksos, filter, og IC som er annen.. også den AVC-R'n som han er så flink til å justere på :lol: Richard er allefall en av de få som bestandig legger igjen en liten dose røyk på request, og sånn liker vi! :D Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sxnissan Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Har Richard gjort mye med bilen han ikke vil fortelle meg eller noe? Etter de oppgraderingene han har sagt til meg kan jeg ikke tenke meg til at det er så mye som 300 på svinghjulet! Ifølge det han har sagt til meg er det bare smidde stempel, eksos, filter, og IC som er annen.. også den AVC-R'n som han er så flink til å justere på :lol: Richard er allefall en av de få som bestandig legger igjen en liten dose røyk på request, og sånn liker vi! :D han har vel mella 270-300hk i mot regne me han ladde over 1bar da:) jeg hadde samme motorn i gammelbiln min. å fikk mappet å benket den til 315hk på hjulan på 1,2bar. runt 350på motorn. og d va med uåpna orginal motor. Siter Mitsubishi Lancer Evo8 Nissan Skyline R33 GTS solgt Nissan 200sx s14a ca360hk solgt Honda crx død Audi A3 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg