volvo242TIC Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Originally posted by DaButcher jeg tror ikke golf folk kan snakke om container.. ikke noe tvil om det.. syns da det er bedre å kjøre traktor/container en en liten konebil.. :D :D Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Den som går på Jessheim er en direkte kopi av gamle bilen min.. Huff så harry Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Jeg trodde du hadde solgt flaggskipet ditt jeg....... Ser jo bra ut nå. Eneste jeg ville bytta ut er grillen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Originally posted by Jonaldo Jeg trodde du hadde solgt flaggskipet ditt jeg....... Ser jo bra ut nå. Eneste jeg ville bytta ut er grillen. går og tenker på svart snutefront jeg også. hadde vært kult. (samme som sto på din 242). han som skulle ha bilen fikk ikke lån så jeg har den fremdeles. men alt er til salgs til den riktige prisen... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Synd å selge den vettu'...... Bygg motor til den så har du jo kongebil! Skal du kjøre på Rudskogen den 12. September eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 jeg skal ikke kjøre, men jeg kommer.. Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 ?????????????????? Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by Lethal ?????????????????? Selge ja....så du har sett annonsen i motorbørsen. Driver og bygger motor så jeg er ute etter en 142 eller 242 og sette den i. Langførtien er fint utgangspunkt men den veier så mye og er så jævla lang. skulle gjerne ha tatt vare på den og hivd motor i den da... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by Skrotnisse Selge ja....så du har sett annonsen i motorbørsen. Driver og bygger motor så jeg er ute etter en 142 eller 242 og sette den i. Langførtien er fint utgangspunkt men den veier så mye og er så jævla lang. skulle gjerne ha tatt vare på den og hivd motor i den da... Det er jo sant da.. Men er jo ganske tøff.. Hvertfall harrr nokk ;) No offence! Tøff bil ! Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 gjennom ført harry er digg =) digger den bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Da var den solgt. 30 000kr. bilen får et nytt og hyggelig liv i haugesund...:D :D :D Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 :( hvor mye har du brukt på bilen.... burde jo svare seg.... kan ikke tape på en så bra bil... .;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 kjøpte for 15000+2000 for flybillett. påkosta ca. ti laken og satt på alt jeg har av lister servo interiør senkesett. tjente vel litt men jeg har jævla mange arbeidstimer med den syns den gikk for billig... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Har kjørt forbi den noen ganger opp og ned vækerø veien ja :) Syntes den var helt rå jeg , hvor ble av den vingen du hadde på a .?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by lars-frr Har kjørt forbi den noen ganger opp og ned vækerø veien ja :) Syntes den var helt rå jeg , hvor ble av den vingen du hadde på a .?? fjerna den rimelig fort. så jo helt jævlig ut. mye fetere uten...hva kjører du??? Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg