ronnyaa Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hei. Har nå fått nye glass til mine sideblinkere, men jeg må vel nesten ha noen gule pærer i dem, tenker onkel blå får noe å mukke over om de ser at det er hvitt lys som blinker.. Er det noen som har anelse om dette er noe som f.eks mekonomen kan ha ? Hvis ikke, så trenger jeg ett dytt om hvor jeg kan finne det. Ronny Siter Opel Vectra B - 2.0DI - 1997 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra98 Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Har dåkker ikkje bensinstasjona i harstad??? kjøpte gule blinkerpære til min vectra på statoil, trur d var 25kr pr. stk... Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyaa Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Joda, vi har sånn, men her i byen har dæm bare pølser og bensin vettu.. Får vel ta runden å lete i morgen. Du vet ikke tilfeldigvis om de har ett spesielt navn den typen pærer som står i på siden ? Siter Opel Vectra B - 2.0DI - 1997 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Bensinstasjoner har som regel oransj fargede pærer. Tror heller jeg vil anbefale deg å høre innom feks bilutstyr nor eller bilexstra og høre om de har chromefarga pærer som lyser gult Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyaa Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Det var vel ikke så dumt, får ta turen innom når jeg er ferdig på jobb i dag :-) Takker for tipset. Siter Opel Vectra B - 2.0DI - 1997 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg