farlig Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Har fått et problem med bilen min. Når jeg kjører i 100 på 5.gir så ligger bilen nå litt over 3000 rpm. Før lå den på rundt 2500 rpm. Er det clutchen som er slitt, eller kan det være at den viser feil? Bilen har rullet 370 k km, og det har vært byttet clutch en gang før. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Har fått et problem med bilen min. Når jeg kjører i 100 på 5.gir så ligger bilen nå litt over 3000 rpm. Før lå den på rundt 2500 rpm. Er det clutchen som er slitt, eller kan det være at den viser feil? Bilen har rullet 370 k km, og det har vært byttet clutch en gang før. Mvh chip? Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Nei. Ingen endringer har vært gjort, uten å bytte olje på girkassa... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 farlig: min ligger også på 3000rpm i 1000 :) så jeg vet ikke helt hva jeg skal si.. samme strekning du kjører også eller? Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahattest Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 turtallstelleren min spretter plutselig opp til 3000 istedet for 2500, ved nevnte hastighet uten at motorlyden øker, sikkert samme problem, Siter 1991 940gl http://www.hattestad.no/volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Min også har hatt en tendens til å sprette opp ca 500 rpm. Men nå har den på en måte stabilisert seg der oppe. Hva skyldes dette? Dårlig kontakt mellom minus pol på coil og kontakten bak på speedohuset? Jepp, uansett hvor jeg kjører. Clutchen tar veeeeldig langt ute, men jeg kan ikke merke noe sluring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.